Reklamačný poriadok – Sisters beauty clinic
Sisters beauty clinic, Orechová 115, 900 42, Dunajská Lužná
Prevádzka poskytujúca starostlivosť o ľudské telo, v tomto prípade kozmetika/manikúra musí mať platné živnostenské oprávnenie.
Povinnosť prevádzky:
- Vykonávať svoje služby iba odborne vyškoleným personálom, ktorí vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie.
- Vykonávať požadovanú službu zodpovedne, podľa správnych technologických postupov, prislúchajúcich ku konkrétnemu pracovnému úkonu s materiálmi a výrobkami k tomu určenými a ktoré neprekročili dobu záruky a podliehajúcimi normám EÚ.
- Zákazník bol pred začiatkom služby oboznámený s následnou domácou starostlivosťou a s možnosťou prípadnej reklamácie.
- Zakazník je povinný vo vlastnom záujme informovať kozmetičku/manikérku na dôležité zdravotné problémy, plánované operácie, ktoré by mohli mať vplyv na kvalitu, trvanlivosť či priebeh úkonov na vybraný druh služby. K tomuto účelu slúži „Karta zákazníka“, ktorú kozmetička/manikérka pri každej návšteve aktualizuje. Jedná sa napríklad o cukrovku, achorenie srdca, ekzém, psoriáza, hormonálne zmeny organizmu, tehotenstvo, onkologické ochorenie čí ochorenie štítnej žľazy a podobne.
- Pracovník prevádzky je povinný zabezpečovať hygienické podmienky pri poskytovaní služieb.
- Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti jeho požiadaviek a pokynov. Ak tak neurobí, zodpovedá za negatívny výsledok poskytnutej služby.
- Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti jeho požiadaviek a pokynov. Ak tak neurobí, zodpovedá za negatívny výsledok poskytnutej služby.
- Dodržanie správneho technologického postupu sa prejavuje okamžite, najneskór však do 24 hodín. Reklamácia na nedodržanie technologického postupu je možná iba do nasledujúceho dňa od prevedenia tejto služby a to pri osobnej konzultácií so zakazníkom a kontrolou prevedenej práce.
- Za správnu manipuláciu a dodržanie doporučených pokynov po 24 hodinách (možnosť reklamácie) preberá zodpovednosť zákazník. Neskoršia reklarnácia nie je rnožná vzhľadom na fakt, že je ťažké preukázať alebo vylúčiť nesprávnu alebo nevhodnú starostlivosť zákazníka.
- Pracovník prevádzky je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákaznikovi potvrdenie.